wtorek, 19 kwietnia 2011

NOWA LIMITOWANA ESSENCE YOU ROCK!

Na przełomie maja-czerwca ma pojawić się nowa seria kosmetyków Essence "You Rock!"
No to obejrzyjmy co maja do zaproponowanie essencemaniaczką :D


Na początek lakiery :D



Kolekcja składa się z 5 lakierów w ładnych wiosennych kolorach ale także w neutralnym odcieniu nude więc napewno każda znajdzie coś dla siebie.

Nowa  LE nie mogła obejść się bez cieni do powiek: 


Paletka z 6 bardzo fajnymi letnimi kolorkami. Będzie się idealnie komponowała z lakierami z tej serii =)
Ponadto na stronie producenta piszę że zestaw zawiera małe lusterko, aplikator i mini kajal. Bardzo ciekawe nie? ;)


 Odświeżający spray

Hm... bardzo ciekawy. Na stronie producenta pisze że jest to chłodzący spray do twarzy i ciała czyli cos w sam raz na upalne lato. Buteleczka też duża bo aż 100 ml. No cóż pozyjemy zobaczymy... :D

Baza pod cienie


Dość ładnie wygląda  opakowanie. Zastanawia mnie jeden fakt: jak się będzie ja aplikowało?


Kredki do ust



Ładne kolorki w sam raz na lato. W kolorach 01 let me in rose i 02 your pink is on fire.


Szczotka do włosów 


Mała poręczna szczotka do włosów. Na pewno przyda się taka do torebki albo w podróż. 
 

2 komentarze:

  1. mogłabym dla siebie coś wybrać, jeśli akurat wpadnie mi w ręce :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tez :d bardzo ciekawi mnie ta paletka cieni super kolory mają :D

    OdpowiedzUsuń