czwartek, 21 kwietnia 2011

MINT JULEP MASQUE MIETOWA MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA

             Jakiś czas temu kupiłam na aukcji internetowej maseczkę do twarzy z firmy Queen Helene Mint Julep Masque :D Skłoniły mnie do tego pozytywne recenzję i opis na stronie producenta, który twierdzi że maseczka pomaga pozbyć się wszelkich wyprysków, zapobiega powstaniu nowych... No i cóż z tego wyszło... ;)
         Za maseczkę i przesyłkę wyszło mi ok 28 zł, czyli cena bardzo przystępna ;)
Bardzo duża tuba, bo aż 226, 8 g heh.W środku jest zielona papka dość fajnie pachnąca. Należy ją nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawić do wyschnięcia ok. 15 minut.Nie przestraszcie się efektu chłodzenia tuz po nałożeniu !:D Co jest bardzo ciekawe można ja także zostawić na noc na twarzy :)
Po zmyciu maseczki skóra jest super gładka i nawilżona :D
To co gwarantuje nam producent w 100% się sprawdza.
            Maseczka jest też wydajna. Ja swoją używam już dość długo a sami widzicie jak mam jej dużo ;D
            A Wy jakie macie "relację" z tą maseczka?:D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz