czwartek, 21 kwietnia 2011

NEUTROGENA WAVE POWER

      To cudeńko dostałam od siostry z zagranicy :) na początku miałam do niego mieszane uczucia ale jak pierwszy raz go użyłam to hohoho :) Mega pozytywne zaskoczenie :D Ale zacznijmy od początku. W zestawi który dostałam były płatki nasączone specjalnym środkiem, który uaktywnia się w kontakcie z wodą tworząc pianę. No i oczywiście to małe urządzonko, ja akurat mam różowe:p i dwie nasadki wymienne. Na główce urządzenia  mocuje się płatek włącza urządzenie które zaczyna wibbbrować..   Podkłada się je pod strumień wody i masuje zwilżona twarz ... Naprawdę super uczucie :D
          Skóra po "zabiegu" jest gładka, pory odblokowane i oczyszczone(szczególnie zaskórniki). Jakże było wielkie moje zdziwienie gdy po paru użyciach zauważyłam że także rozjaśniło mi przebarwienia na twarzy :D 
   Dzieki wibracją skóra staje sie także bardziej jędrna i elastyczna a zmarszczki mniej widoczne :D 
          Czytałam dużo opinii że wysusza naskórek. Ja nie mam z tym problemu  :D Może dlatego że używam go 1-2 razy na tydzień. 
Aaa i urządzenie zasilane jest bateria;p


Jak dla mnie jest to absolutny hit! Super oczyszcza, poprawia kondycje skóry a pozatym jest małe, idealne na wczasy.

A co Wy sądzicie na temat tego urządzenia? Chętnie posłucham waszych opinii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz